Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Καλάσνικωφ


Και η φρέσκια κοτσάνα μου, πριν λίγο.
Κάπου έχω παρατήσει το κινητό μου και κατέβηκα στα αμάξι να ψάξω.
Μετά είπα μήπως μου έπεσε την ωρα που έσκυψα στο πορτμπαγκάζ να μαζέψω κάτι πορτοκάλια που μου έπεσαν στο δρόμο.
Κοίταξα κάτω απ το αμάξι και μετα γενικώς τριγύρω.
-Ψάχνεται κάτι κύριε; Μου λένε κάτι Ζητάδες που έχουν σταματήσει με τις μηχανές για τσιγάρο στη γωνία.
Τους κοιτάζω και
-Ναι ρε γμτ. Κάπου εδώ είχα αφήσει ένα καλάσνικωφ.
Την άλλη φορά όμως στη Πάρνηθα που έπαιζαν τάβλι μερικοί πυροσβέστες μας κοίταξαν λίγο περίεργα και για αυτό και γώ τους ρώτησα: -Μήπως σας βρίσκεται κανα στουπί, Δεν γέλασαν όλοι. Βρήκα και το μπελά μου

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Προσέξτε, είσαστε μεγάλος σε ηλικία και η παροιμία λέει ότι ο γέρος θα πάει ή από πέσιμο ή από χέσιμο

Caktos είπε...

Από ρέψιμο;