Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Μάντης σεισμών



Τι ήταν όλοι αυτοί οι μετασεισμοί του μεγάλου σεισμού των 6,6 ρίχτερ του 1981. Για εβδομάδες. Και τι ήταν αυτοί οι τριγμοί των κτηρίων όταν άρχιζαν οι μετασεισμοί. Διαρκούσαν και τα τραυμάτιζαν. Δεν υπάρχουν κτήρια χωρίς ρωγμές που τις απόκτησαν τότε.
Οι φήμες οργίαζαν. Όπως και οι μάντεις. Ενα τέτοιο μάντη τον έπαιξα κι εγώ. Προέβλεπα πότε θα γίνει ο επόμενος μετασεισμός.
Τα είχανε παίξει οι συνάδελφοι με την ακρίβεια των προβλέψεών μου. Θυμάμαι που με δέος με παρακολουθούσαν να ανοίγω κάποιον τόμο του
Science, Nature και να βγάζω από μέσα το σημείωμα που τάχα μου είχα καταγράψει την πρόβλεψή μου: “Ωρα 5:00 το πρωί” π.χ.
Σε μια τεράστια βιβλιοθήκη είχα σκορπίσει “προβλέψεις” για όλες τις ώρες. Στο Vol. 430 ήταν για σεισμό των 4:30, στο Vol 22 άλλου περιοδικού για τις 10 το βράδυ κλπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: