Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Cannabis sativa



Εχω στο σπίτι κάτι παλιομοδίτικες γυάλες που έχουν ετικέτες για το περιεχόμενό τους Cannabis sativa L.
Ναι είναι γεμάτες με φούντες. Τις έφερα από το γραφείο μου όταν πήρα σύνταξη. Και θυμήθηκα έναν μπάτσο που μου ήρθε κάποτε με  ένα σακουλάκι από δαύτο για να του πιστοποιήσω ότι είναι πράγματι κάνναβη για ένα δικαστήριο.
Του είπα ότι άλλος είναι υπεύθυνος για τέτοιες βοτανολογικές εκτιμήσεις, που απουσίαζε κιόλας, αλλά αυτός επέμενε να μου το αφήσει και να έρθει κάποια άλλη μέρα να πάρει τη γνωμάτευση..
-Πάρε τo από δω ρε αδελφέ μου!
-Κράτα τo για να έχεις.
-Τι να τα κάνω ρε; Για έλα εδώ. Και του δείχνω τα αποθέματα που είχα στις γυάλες.
-Θα σε συλλάβω!
-Θα μου ..να μη σου πω. Εχουμε άσυλο βρε εδώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: