Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Psyχώ



Με το που μπήκα πιτσιρικάς στην Ολύμπια (Κινηματογράφος, σουπερ μάρκετ σήμερα) στο Παγκράτι βλέπω μια άδεια θέση μπροστά. Κάθομαι και με την περιστροφική μου όραση προσπαθούσα να δω αν συνοδεύεται η διπλανή μου.
Κι όταν ακούμπησα το χέρι μου στο κάθισμα ένοιωσα ότι μάλλον η παλάμη μου ήταν πάνω από τη δικιά της. Μπορεί όμως να ήταν και το χώρισμα των καθισμάτων. Επρεπε να το τσεκάρω.
Έσφιξα ελαφρώς τα δάχτυλά μου και αμέσως άρχισε να ουρλιάζει! Φώναξαν κι οι διπλανοί μας και μετά κι άλλοι στις άλλες σειρές.
Πανικοβλήθηκα και έγινα πύραυλος. Την ώρα όμως που έβγαινα τρέχοντας από την αίθουσα και είδα ότι όλοι μα όλοι ούρλιαζαν, κατάλαβα την ατυχία μου. Ηταν εκείνη η τρομακτική σκηνή 

στην ταινία «Ψυχώ» του Αλφρεντ Χίτσκοκ που αρκετοί θεατές σε όλο τον κόσμο είχαν υποστεί καρδιακή προσβολή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: