Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

The New York Academy of Sciences

1

"Λόγω της αναγνώρισής μου από την επιστημονική κοινότητα η Ακαδημία Επιστημών της Νέας Υόρκης με επέλεξε ως μέλος της".
Εσι άρχιζε το βιογραφικό του ένας συνάδελφός μου. Και τον θυμάμαι σε ένα δικαστήριο (μάρτυρας εναντίον μου) να ορκίζεται στο ιερό ευαγγέλιο και να λέει:
-Ονομάζομαι Ετσι και Ετσι και είμαι καθηγητής κλπ.
Και συνέχισε:
-Λόγω της αναγνώρισής μου από την επιστημονική κοινότητα η Ακαδημία Επιστημών της Νέας Υόρκης με επέλεξε ως μέλος της.
-Ογδόντα δολάρια! Πετάχτηκα εγώ.

Γυρίζει και με κοιτάζει. Κι οι δικαστές, που δεν ήξεραν ότι με 80 δολάρια σε έκαναν μέλος της Νιου Γιορκ Ακάντεμυ οβ Σάιανσιζ.. Σου έστελναν μάλιστα και μία φαντεζί βεβαίωση για να την βάλεις σε κάδρο στο γραφείο σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: