Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Goran Bregovic




Λοιπόν στο ίδιο θεατράκι του Παπάγου χτες.
Η μουσική μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού (Εμ, Παπάγου είναι εκεί).
Τραγούδια από τον ελληνικό κινηματογράφο.
Μαγεία! Εμένα μου λες;
Χάσατε (κι εγώ, το χρόνο μου-Πλάκα κάνω)
Να.  Από μια περσυνή τους εκδήλωση.

Στο “βιογραφικό” τους είπαν ότι ήταν η πρώτη μπάντα στην Ελλάδα. "Κάλυψε και τους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 1896".
-Αχ! (ο απόστρατος στρατηγός; δίπλα μου).
-Τώρα αυτή η μπάντα έπρεπε να παίζει στο Τσεσμέ της Σμύρνης. Στη Προύσα. Αλλά…

Και με τούτα και με τα άλλα κυλούσε όμορφα η εκδήλωση, σε ωραία ατμόσφαιρα.
Και ποιος θα το φανταζόταν ότι ξαφνικά όλο το εθνικομαστουρωμερακλομένο  θέατρο θα ξέσπαγε στα γέλια και θα κράταγε την κοιλιτσα του; Εντάξει την κοιλιά του!

Ο παρουσιαστής αναφέρει ότι η επόμενη αγαπημένη μελωδία του Χατζηδάκι…Δεν πρόλαβε.
Είχε πει:
-Και τώρα η  γ α μ η μ έ ν η μελωδία του Χατζηδάκι


Τέλειωσε κάποτε και τα ναυτάκια με τις τρομπέτες τους
 το ρίξανε στον Μπρέγκοβιτς και κάπως στανιάραμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: