Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Μίλα μου βρώμικα.



Που λέτε λοιπόν σ αυτό το μυστικό μου worksheet σε κάθε νέα καταχώριση στην κατηγορία Α επακολουθούσε η συμπλήρωση και των άλλων στηλών, Μ,Τ,Κ,Γ. Τα Γ σήμαινε γλώσσα. Όχι βέβαια αυτό που νομίζετε ντέρτι μάϊντς. Γλώσσα, γλώσσα του σεξ. Ηταν ένας βαθμός γλωσσομάθειας, πρόστυχων λέξεων κατά την διάρκεια του αγώνος κλπ.
Κι είχα λοιπόν και μια περίπτωση που αφού περάσαμε όλα τα στάδια από τα χαμηλά G, K επιτέλους στο A.

Και καλά την είχα μυριστεί την δαυλειά. Μάπα το καρπούζι. Ολες οι στήλες στο μηδέν και ιδίως αυτή της γλωσσομάθειας. Ελληνοκαναδέζα μεγαλωμένη εκεί, που τα ελληνικά της ήταν εξοργιστικά παλιομοδίτικα.
Ηταν η πρώτη φορά που συνειδητοποίησα ότι ήμουν θύμα της λίστας μου.
Όλα σχεδόν εγώ τα έκανα. Μέχρι που μίλησε:


-Εκσπερμάτωσες; 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Γιάννη αληθεύει ότι στα Αρχαία Ελληνικά το ψωλοχυμα το λέγανε γονή;