Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Οινοπαραγωγοί


Gpointofview είπε
# 49
>Ναι, φτιάχνω κάθε χρόνο από 5 μέχρι 20 κιλά από τα κλήματα της κρεβατίνας (κυρίως κοκκινάρα, αετονύχι μαύρο και κάρντιναλ) και…έχω ωραιότατο ξύδι μετά από λίγο διάστημα
Γς είπε
Τι λες ρε μεγάλε;  5 με 20 κιλά; Αμ, εσύ είσαι μεγαλοπαραγωγός.
Και που να δεις εμένα που υπέκυψα κάποτε στον πειρασμό να μπω στο σινάφι σας:
Είχαν περισσέψει κάτι σταφύλια και τα “έστυψα”.  Γέμισα που λες όλο όλο ένα μπουκάλι μούστο και περίμενα το πλήρωμα του χρόνου, που αργούσε όμως.
Ετσι μια μέρα που έπεσα πάνω στον συνάδελφο της οινολογίας τον ρώτησα πόσο κρατάει αυτή η διαδικασία της ζύμωσης κλπ.
Με ρώτησα για άλλες παραμέτρους του μούστου μου, που δεν είχα ιδέα τι ήταν.  Το κατάλαβε ότι ήμουν πρωτάρης και προσφέρθηκε να με βοηθήσει.
-Μην ανησυχείς θα τα καταφέρουμε. Θα σε βοηθήσω. Φέρε μου αύριο ένα δείγμα να το αναλύσω και θα σου πω τι θα κάνουμε.
-Δείγμα; Τι δείγμα;
-Κανά μπουκάλι από το μούστο σου.

-Α, τόσο λίγο..

Δεν υπάρχουν σχόλια: