Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Θ. Κατσανέβας




Theodore Katsanevas
 thkatsanevas@gmail.com

9:40 PM (4 hours ago)
to me
Αγαπητέ Caktos,

Χωρίς διάθεση αντιδικίας μαζί σου ή με όποιον άλλο σχολιάζει το όλο θέμα όπως εσύ, με όποια επιχειρήματα αλλά όχι με "κόλπα', δόλο, ψευτιές και συναφή όπως κάνει ο "κύριος" DIU, σε παραπέμπω σε σχετικό σχολιασμό απο το δικηγορικό γραφείο που έχει αναλάβει την υπόθεση, στο blog μου,www.theodore-katsanevas.blogspot.com, όπου θα δεις ότι δεν έχω διαγράψει τα σχόλιά σου, σε αντίθεση με τους διαχειριστές της W για τα δικά μου ή φίλων μου.Σημειώνω ότι δεν συνηθίζω ούτε είμαι τόσο ανόητος  να καταφεύγω σε νομικές λύσεις για όποιον με κριτικάρει και σκληρά όπως έχει δικάιωμα. Αλλά στην προκειμένη περίπτωση, ο συγκεκριμένος νεαρός διαχειριστής της W, έχει ξεπεράσει κάθε όριο δολιότητας. Πως δηλ. θα ένοιωθες εσύ αν στο κεντρικό βιογραφικό σου, το οποίο βλέπουν όλοι όσοι ψάχνουν να μάθουν κάτι για εμένα σε όλο τον κόσμο, αναφερόταν ως κεντρικό του θέμα ότι, ένας τρίτος σε έχει αποκαλέσει κλέφτη, απατεώνα,κλπ. Ή πως πρέπει να νοιώθουν τα δυό μεγάλα μου παιδιά μου που αγαπούν το παππού τους και υπεραγαπούν τον πατέρα τους, όταν στο κεντρικό βιογραφικό του δεύτερου αναφέρονται ύβρεις από τον πρώτο, ακόμα και αν αυτές ήταν πραγματικές, κάτι που σε διαβεβαιώνω ότι δεν ισχύει. Αν ίσχυε κάτι τέτοιο, πως δικαιολογείς ότι αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση της ψευτοπατσαβουροδιαθήκης με ψήφισαν μαζικά δεκάδες χιλιάδες ψηφοφόροι οπαδοί του Ανδρέα Παπανδρέου; Πως εξηγείς ότι, είμαι ίσως ο μόνος που υποστηρίζω με άρθρα και δημόσιες παρεμβάσεις μου τον Α.Π.; Θα το έκανα αυτό, αν υπήρχε πράγματι τέτοια διαθήκη που μόνο ένας παράφρων θα άφηνε ώς μοναδική τελευταία παρακαταθήκη του για οποιονδήποτε, ακόμα και για το χειρότερο εχθρό του. Γιατί αλήθεια στο βιογραφικό του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη δεν αναφέρεται ότι ο Α.Π.τον αποκάλεσε εν ζωή "Εφιάλτη" και το αντίθετο, όπως συμβαίνει συχνότατα στην πολιτική ζωή; Είναι σοβαρά πράγματα όλα αυτά;

Φιλικά,

Θ.Κ.


Στις 19 Φεβρουαρίου 2014 - 4:45 π.μ., ο χρήστης Caktos <Caktos@gmail.com>έγραψε:
Ο/Η Caktos άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η ελευθεριότητα της συκοφαντίας στο Internet":
Φτού!
Επανάληψη επί το ορθόν:

Ας το μεταφράσουμε για να το διαβάσει κι η Μιμή που ψιλοδυσκολεύεται στα αγγλικά:
Γεια, είμαι ένας απλός Αυστραλός, που πρώτη φορά ακούω το όνομά σας, το οποίο χάρη της δικής σας ηλιθιότητάς, θα μου θυμίζει πάντα 1) το να είναι κανείς «το όνοιδος της οικογένειας» και 2) το να είναι τόσο στούρνος, ώστε να μηνύει κάποιον επειδή τόλμησε να γράψει στη Βικιπαίδεια μια δήλωση που είναι πασίγνωστη στην Ελλάδα.
Τώρα πια, μετά από τέτοιο ντόρο (http://arstechnica.com/tech-policy/2014/02/wikipedia-mounts-courtroom-defense-for-editor-sued-by-politician/ για παράδειγμα), όλο και περισσότεροι θα συνδέουν για πάντα το όνομά σας με τέτοια ηλιθιότητα. Απολαύστε Streisand Effect σας.
[Απ την Μπάρμπρα Στρέιζαντ που στην προσπάθειά της να κρύψει κάτι κατάφερε το εντελώς αντίθετο αποτέλεσμα. Κάτι σαν το Katsanevas εφέκτ να πούμε]




Ανάρτηση από τον/τη Caktos στο Θεόδωρος Κατσανέβας τη 18 Φεβρουαρίου 2014 - 6:45 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: