Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Ψεύδη.





Γς είπε



>η τροπολογία στο άρθρο 19 του Μεταναστευτικού Κώδικα, η οποία προέβλεπε ότι σε περίπτωση που μετανάστης καταγγείλει ότι έπεσε θύμα ρατσιστικής βίας από μέλη των σωμάτων ασφαλείας και η καταγγελία του τεθεί στο αρχείο, τότε ο μετανάστης αυτόματα απελαύνεται.

Καλά όλοι λέμε ψέματα.
Ψέματα αθώα, εκδικητικά, απειλητικά.

Η παρθένα που καταγγέλλει ψευδώς ότι βιάστηκε.

Ο γύφτος που απείλησε τον φίλο μου εργολάβο, που του χάλαγε τα σχέδια,  ότι θα πει πως έβαλε χέρι στην ανήλικη κόρη του.

Ψέματα ντόπιων αλλά και αλλοδαπών.


Δεν είμαι ρατσιστής αλλά μου την έδωσαν τα ψέματα ενός έγχρωμου:


-Τη γάμησες ρε πούστη μου!

Ούρλιαζε το ξανθό τσουλί που πετάχτηκε έξω  απ το αυτοκίνητο με το οποίο είχαμε φιληθεί μικρές ώρες στην Μαραθώνος.
Θα πηγαίναμε σε κάποιο συνέδριο στην Β. Ελλάδα και είχα ξενυχτήσει με τα παιδιά στη Σχολή κάνοντας πρόβες στις παρουσιάσεις.
Μόλις και προλάβαινα να πάω σπίτι για κάνα μπανάκι και να ετοιμάσω καμιά βαλίτσα.

Και να το κακό συναπάντημα.
Για κάποιο λόγο το αυτοκίνητο που είχα προσπεράσει γιατί ο οδηγός του ήταν φτιαγμένος (σύνηθες φαινόμενο τέτοιες ώρες, τότε που υπήρχανε τα τάλαρα) με ξαναπροσπερνά κι αρχίζει να μου κάνει κωλιές.
Μου είχε σπάσει το αριστερό φανάρι και κάτι γρατζουνιές.
Δικό της ήτανε το αυτοκίνητο, αλλά το οδηγούσε ένας έγχρωμος, προφανώς αφρικανός, τύφλα μεθυσμένος, που άρχισε τις απειλές και τις μαγκιές.

Τι να ζητήσεις ασφάλειες και τέτοια; Κάλεσα το 100 που ήρθε αμέσως.
Για κάποιο λόγο έβλεπα μια μεροληψία των οργάνων προς την πλευρά των άλλων. Ισως λόγω της ξανθιάς που παρίστανε την αρσακειάδα.
Τα χρειάστηκα και ζήτησα να κάνουν αλκοτέστ στον οδηγό.
Τελικά βρεθήκαμε στο ΑΤ της περιοχής.
Αλλά κι εκεί ο Αξιωματικός Υπηρεσίας με αντιμετώπιζε δύσπιστα.
Περισσότερο έδινε σημασία στην περιγραφή του συμβάντος από την ξανθιά και τον αφρικανό, ο οποίος μάλιστα με ένα κακομοίρικο ύφος αναφερόταν στις “απειλές” μου:

-Βρωμοαράπη θα σε σκίσω.
-Θα σε στείλω πίσω στην Αφρική.
-Θα σου (μπιπ) και (μπιπ) κτλ.

Τι κι αν διαμαρτυρόμουν ότι ψεύδεται.
Κι άρχισε να παίζει και το ενδεχόμενο να μου κάνει μήνυση (τη υποδείξει των οργάνων!)

Κι εκεί τα πήρα στο κρανίο.
Θα του έκανα κι εγώ μήνυση .
Ξημέρωνε Σάββατο κι η Δευτέρα ήταν αργία.
Στο διάολο και το συνέδριο.
Θα την περνούσαμε στο φρέσκο για το Αυτόφωρο μέχρι την Τρίτη.

Ηρθε επί τέλους, μετά από τρεις ώρες και το συνεργείο για το αλκοτέστ.
Δεν με άφησαν να δω την ένδειξη.  49 μονάδες, τάχα μου, με όριο τις 50 τότε (ίσως και τώρα).

Επέμενα ότι θα του κάνω μήνυση αν δεν δηλώσει ότι λέει ψέματα για τους χαρακτηρισμούς που μου απέδιδε.

Τελικά μου ζήτησε συγνώμη που είπε ψέματα.
Ποιος ξέρει ίσως γιατί δεν έπρεπε να δείξει τα χαρτιά του στο δικαστήριο.


Και μετά από αυτό δεν του έκαναν τίποτα στο ΑΤ που προφανώς θα είχαν δει και ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τα χαρτιά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: