Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Guess Who's Coming to Dinner


Γς είπε
30 @ Τάκης
>Κάποτε μια φοιτήτρια μου στις ΗΠΑ μου είπε
Κάποτε μια φοιτήτρια μου στην Ελλάδα μου είπε
-Δεν είμαι από αυτές που ξέρετε.
Ηταν μαύρη 17 χρονών και της είχα πιάσει τα βυζάκια.
Στην Αμερική θυμάμαι ότι έκανα ότι μπορούσα για να μην φοιτήσει η κόρη μου στο Δημοτικό της περιοχής που ήταν όλο μαυράκια. Το ήθελε και η μακαρίτισσα γυναίκα μου.
Μετά πήγα στο σπίτ του McManus του καθηγητή του μεγάλου μου γιου.
Και
 γκες χου γουόζ κάμιν του ντίνερ, ουπς, χου γουόζ χιζ γουάιφ;
Μια μαύρη καταπληκτική κυρία. Στο ντίνερ.
Μετά αυτό, μετά εκείνο.
Σήμερα, γκες χου γουόζ πριπέριν δε μπρέκφαστ φορ μποθ οβ δεμ.
Η αφεντιά μου.
Για τις δύο αγάπες μου!
Την κόρη μου και την σύζυγο μου. Την πάλαι ποτέ 17αρα μαυρούλα φοιτήτρια μου


Δεν υπάρχουν σχόλια: