Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Bonjour tristesse



Σαγκάν, ο Καρλ Σαγκάν
“I have a foreboding of an America in my children's or grandchildren's time κλπ.
Γράφει η φίλη μου ΚΣ σήμερα στο ΦΒ.
Και ο νους  μου πήγε στην Francoise Sagan.
Κάρλ Σαγκαν λοιπόν και τα ΣΕΤΙ του.
Και θυμήθηκα τον Κ. Κριμπά και το εξώφυλλο ενός βιβλίου του για το Λύκειο.
Του είπα να βάλει αυτό που έστειλαν με το Voyager στους εξτρατερέστιαλ πολιτισμούς .
Α, ξέρω ξέρω μου είπε.
Και διαβάζω στη λεζάντα: “Αν κάποιος πομπός συλλάβει τα σήματα”.
-Δέκτης, κύριε καθηγητά μου.
Και πολύ στεναχωρήθηκε, αν και είναι σίγουρο ότι πολύ λίγοι το συνέλαβαν το λάθος.

Ηταν κι ο φίλος μου ο Κώστας, ραδιοερασιτέχνης που έψαχνε για σήματα από μακρινούς πολιτισμούς στο διάστημα.
Και μια μέρα έπιασε κάτι περίεργα σήματα [μπορεί να ήταν κι από το μετασχηματιστή 220/110 του χασάπικου της γειτονιάς του] και τα κατέγραψε.
Καμιά εκατοστή μεγκαμπάιτς και τα έστειλε στο SETI.
Τους γέμισε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (της εποχής εκείνης).
-Τι έγινε ρε; Σου απάντησαν;

-Μου είπαν ότι αν ξαναστείλω θα μου κόψουν τον κώλο

Δεν υπάρχουν σχόλια: