Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Στη ψύχρα.


Είμαι ζηλιάρης. Πάει και τελείωσε.
Μου είπε χτες ότι πάει να δείξει κάτι εξετάσεις στο γιατρό της και έφυγε σίφουνας.
Βάζω και εγώ στο γκουγκλ το όνομα του γιατρού ειδικότητα και την περιοχή μας και σε δυο λεφτά είμαι στο ιατρείο του πιο κάτω.
Εκεί ήταν. Κάθισα κι εγώ σ έναν από εκείνους τους βαθιούς καναπέδες που με κατάπιε κυριολεκτικά. Κι άντε να σηκωθείς μετά.

Περιμέναμε. Ηταν λέει αρκετή ώρα μέσα κάποιος “για τα φάρμακα”. Ιατρικός επισκέπτης, θέλουν να πούνε.

-Εμ, είναι απαραίτητοι. Βγαίνουν καινούργια φάρμακα. Λέει κάποια.
Εμένα μου λες; Σκέφτομαι.

Και όντως:
Βγαίνοντας από τον γιατρό ο τύπος δίνει διαταγή στην γραμματέα:

-Θέλω πλήρη λίστα όλων των φαρμάκων στις συνταγές.. Να είναι έτοιμη αύριο!


Ετσι στη ψύχρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: