Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Χλωρίδα & Πανίδα



Γς said



“παρέσυρε στα νύχια του Λύκου την Κοκκινοσκουφίτσα
Λέει ο Καρατζαφέρης σε άθρο του σήμερα στο Εθνος.

`Αμ, δεν τα ξέρει καλά. Ηταν ο Λύκος που έπεσε στα νύχια της Κοκκινοσκουφίτσας!

Η πραγματική ιστορία αρχίζει με την Κοκκινοσκουφίτσα να έχει ταράξει τα λουλούδια σε ένα λιβάδι και τον λύκο που προσπαθεί να την ικανοποιήσει σεξουαλικώς. Ξανά και ξανά, αλλά τίποτα. Μέχρι που πάπαλα. Εσκασε και τα τίναξε ο Λύκος.
Και το επιμύθιον [στους τίτλους στο τέλος του βίντεο]:
Δεν φτάνει που μας ξεπάτωσε η Κοκκινοσκουφίτσα την χλωρίδα, μας τσάκισε και την πανίδα.

Πανίδα και Χλωρίδα και μου την είπαν χτες ο ΝΜ και η Αννα:

Ο φίλος μου ΝΜ που λέει για τις χαμηλοκώλες μου ότι

Και η Αννα Σίλια που πήγα να της τη μπω το πρωί στο fb που μιλούσε για αγκαλίτσες:
>ανοίξαμε το κλιματιστικό και … μπρος την αγκαλίτσα δεν μετράει τίποτα. Δεν με άφηνε να πάω να ποτίσω τα λουλούδια μου. κι ευτυχώς που πήρε τλφ μια φίλη της και την κοπάνισα!
Και μου απαντάει:
>Ευτυχώς, που είναι κι αυτές οι… τηλεπικοινωνίες και προκόβει η χλωρίδα αυτού του τόπου



Δεν υπάρχουν σχόλια: