Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Εγώ, ο μπράβος


Γς said
Μπράβο, μπράβοι, προστασία και τέτοια.
Χαθήκαμε με την κυρά μου στο FACTORY [αεροδρόμιο όπου και τα IKEA, Leroy Merlin κλπ]. Τα πήρα γιατί της έλεγα στο κινητό ότι είμαι στην κυκλική έξοδο και αυτή μου έλεγε το ίδιο, Οτι είμαι δίπλα στις Σαμσοναιτ κι αυτή το ίδιο. Και δεν την έβλεπα!
Τσαντίστηκα [εχει τρεις εισόδους και με Σαμσονάιτ το τεράστιο υπερμαγαζί και δεν το είχα προσέξει].
Αρχισα να βρίζω, με κοίταζε κι ο κόσμος και βγήκα έξω, όπου κι ένα ημιυπαίθριο καφε-κοκα κολλάδικο, πάνω στα σκαλοπάτια.
-Τι θα πάρετε [μια κούκλα, αλλά είχα τα μπουρίνια μου]
-Τι πουλάτε; Αγρια εγώ, αλλά αυτή τσαχπίνικα:
-Εσείς τι πουλάτε;
-Προστασία! Αγρια συνεχώς και με μάτια γουρλωμένα
Την έκανε. [και με ελαφρά πηδηματάκια, που λένε]


Δεν υπάρχουν σχόλια: