Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Τα 5 γατακια

Γς said


12:
>Δε θέλω να σε ξαναδώ, μανάρι μου τα κάναμε σαλάτα
Θέλω μονάχα να σου πω πως απόψε γέννησε η γάτα
Πάντα είχα πιτσιρίκος μια γατούλα δίπλα μου
Η κόρη μου έχει σκύλα, τη Γουίλι
Αλλά ο μεγάλος μου γιος τον Μελή:
Κι ο ‘άλλος ένα γατάκι που το βρήκε μονόφθαλμο κι ετοιμοθάνατο στο δρόμο.
Και τι να πρωτοθυμηθώ απ τις γατούλες μου; Μαζί διαβάζαμε, μαζί προσπαθούσαμε να ζεσταθούμε, τότε που κρυώναμε όλοι και είχαμε και χιονίστρες.
Μαζί όμως και κοιμόμασταν στο δωματιάκι μου, το παλάτι μου, μια αποθηκούλα της αυλής.
Και με ξυπνάνε ένα πρωί 5 φωνούλες.
Είχε γεννήσει πάνω στο κρεβατάκι μου, στα πόδια μου η δικιά μου [και δεν θυμάμαι ούτε το όνομά της]

2 σχόλια:

sour007 είπε...

Πόσο έντονα θυμάμαι που μας έλεγες
ότι την βοήθησες να γεννήσει και
αυτή σου φιλούσε τα δάκτυλα.
γιώργος

Caktos είπε...

Αλλη περίπτωση αυτή