Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Χριστόδουλος



Γς said

145:
>Για το internet cafe από όπου υποτίθεται ότι έστειλε ο Ξηρός την περιβότητη προκήρυξη, αντιγράφω: «Δεν υπάρχει ίντερνετ καφέ στο σημείο στην Καισαριανή στην οδό Δήλου που υπέδειξε κάποιος πως είδε εκεί τον Χριστόδουλο Ξηρό

Εγώ τον είδα προ ολίγου στο δρόμο και τον ρώτησα μήπως θέλει τίποτα.
-Ναι, μήπως ξέρεις κανένα Ιντερνετ Καφέ;
Του υπέδειξα δυο-τρία στη περιοχή αλλά τα είχε ήδη επισκεφτεί.
-Ο ένας μου είπε ότι κλείνει, ο άλλος ότι είναι εκτός η σύνδεση, ο άλλος μου είπε «Δεν μας χέζεις ρε Χριστόδουλε».
-Και τώρα τι θα κάνεις;
-Ξέρω γω λέω να γυρίσω στο κελί μου, όπως λέει κι ο μπαμπάς.
-Θέλεις να πάμε στο ΑΤ της περιοχής να σε παραδώσω; Να μοιραστούμε και την επικήρυξη σου; Φίφτι-φίφτι.
-80-20.
-60-40.
-Θα το σκεφτώ.
Του έδωσα το τηλέφωνό μου.
Περάσαμε κι από το σουβλατζίδικο της γειτονιάς.
-Απ’ ‘ολα Χριστόδουλε; Τον ξέραν όλοι..
Τώρα κάθεται στο παρκάκι και αναλύει το μανιφέστο του σε κάτι αργόσχολους συνταξιούχους.

5 σχόλια:

Ο Χάρος είπε...

Τι να ευχηθούμε; καρκίνο έχεις! καμιά γρίπη, καμιά πνευμονία; κάνα πέσιμο; κάνα χέσιμο;
Άντε: κατά διαόλου!

Ανώνυμος είπε...

Χάρε χαίρε,
θαυμάζω την μεστότητα και νηφαλιότητα του σχολίου σου

Caktos είπε...

Αντε, ρίξ΄τα κι εσύ!

Ανώνυμος είπε...

Κάκτε ειρωνικό ήταν το σχόλειο μου για τον Χάρο (Χίος)Μη τρελαθούμε και τελείως

Caktos είπε...

Καλώς
Χίος;