Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Τρίγωνα, χταπόδια και WiFi νυκτός



Γς said

> > Δηλαδή το ορθογώνιο τρίγωνο που ΔΕΝ είναι ισοσκελές, δεν είναι υποχρεωτικό να χαρακτηρισθεί σκαληνό γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ


Α, πουλάκια μου.
Συνεχίσατε μέχρι το πρωί να τα τριγωνολέτε. Εγώ πήγα και κοιμήθηκα.
Και που λέτε, έρχομαι τώρα εδώ να συνεχίσω τη συζήτηση που είχαμε. Ναι, κάτι λέγαμε, λέει, για την Εύβοια και τα βουνά της που είναι χιονισμένα απέναντι και μια ιστορία που είχε μέσα Μαρμάρι, Πόρτο Λάφια, Νέα Στύρα.


Και να ο Πσαράς ο Τζη, να λέει για τα ψάρια του. Κι εγώ για τα δικά μου.
Και έφτιαχνα μες το μυαλό μου, λέει, μια απάντηση μούρλια. Με χταπόδια και τέτοια.Και έτρεξα [για πιπί μου φερστ] και στον υπολογιστή [άφτερ] για να τη στείλω.
Αλλά βρήκα να λέτε ακόμη για τρίγωνα…
Αχ, ούτε να κοιμηθούμε δεν μπορούμε πια.

Αντωνάκη, για το WiFi δεν ματαείπες τίποτα.
Εγώ πάντως δεν το χρειάζομαι. Το έχω όλη μέρα. Και το βράδυ όπως βλέπεις, στον ύπνο μου.

Καλημέρα σας

Δεν υπάρχουν σχόλια: