Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Learjet 60 XR


Γς said

Στο ΙΚΕΑ του αεροδρομίου και περίμενα να μου αλλάξουν ένα γυάλινο βάζο που είχα αγοράσει πριν λίγες μέρες και ήταν σπασμένο μέσα στην συσκευασία του.
Και να με ρωτάνε οι διπλανοί πως μου έσπασε και τέτοια. Και μετά πλακούλες. Σε ποιον; Σε μένα.

Τελικά όταν μου το αλλάξανε, τους πιάνω:
-Πως μου έσπασε ε;
-Σου έπεσε κάτω.
-Όχι. Το πήγα στο αυτοκίνητο.
-Και το χτύπησες στο καπό.
-Όχι το έβαλα στο πορτμπαγκάζ.
-Και το χτύπησες με την πόρτα.
-Όχι, πήγα στ πάρκιν μακράς διαρκείας.
-Και το βρήκες σπασμένο όταν γύρισες.
-Όχι, το πήρα μαζί μου. Στο Λίαρτζετ μου.
-Και κουνήθηκε στην απογείωση
-Όχι.
-Στις αναταράξεις, σε κενό αέρος;
-Όχι. Ακουσα ένα κρακ την ώρα που έσπαγα το φράγμα του ήχου πάνω από το Κάβο Ντόρο.


Και το πίστεψαν ότι το Λίαρτζετ πιάνει τέτοιες ταχύτητες


Δεν υπάρχουν σχόλια: